Penktadienis, 5 kovo, 2021

Kur pirkti ortopedines prekes?

Ortopedines prekes galima pirkti ortopedijos prekių parduotuvėse, vaistinėse, ortopedinių prekių centruose ir internetu. Perkant internetu, klientas išsirenka sau patį tinkamiausį variantą ir turi galimybę ortopedines prekes įsigyti pigiau.

Ortopedinių prekių asortimentą sudaro: įtvarai, elastiniai tvarsčiai, kompreksinės pėdkelnės, kulnų ir pirštų apsaugos, vidpadžiai, slaugos priemonės ir kt. Svarbu, kad gaminiai būtų kokybiški, saugios žaliavos ir patenkintų jūsų lūkesčius.

Tinkamos avalynės parinkimas vaikams

Vaikams rekomenduojama rinkti aavalynę iš natūralių medžiagų, su tvirtu užkulniu, kad tvirtai laikytų čiurną ir neleistų jai krypti, plati avalynės noselė nevaržytų pirštų judesių. Batelių padas turėtų būti minkštas, lengvas ir lankstus, pasižymintis amortizuojančiomis savybėmis ir neribotų judesių, kad taisyklingai vystytųsi ne tik vaiko pėdutės, bet ir visa raumenų grupė, labai svarbu daug judėti. Lengviausia tai, pasiekti vaikščiojant, žaidžiant aktyvius žaidimus lauke.

Tėvams vaikščiojant po parkus kartu su vaiku, galima atlikti nesudėtingus, įdomius pratimus: vaikščioti ant pirštų galų, stengtis kojų pirštais nuo žemės pasiekti įvairius nesunkius daiktus. Jeigu vaikui neskirsite pakankamai dėmesio, vėliau suaugęs, kentės nuo vienokių ar kitokių pėdų negalavimų, sukels kūno ir laikysenos pokyčius, sąnarių ir nugaros skausmus. Tėvai pasitarę su ortopedais visada turi galimybę vaikui rinkti profilaktinę ar ortopedinę avalynę, pradžioje tikrai gali užtekti ir profilaktinių, o tik esant reikalui pasirinkti ortopedinius batelius.

Ar galima išvengti nugaros skausmų?

Norint išvengti nugaros skausmų, naudojamos įvairios atraminės elastingos juostos, kurias galima suveržti, tokiu būdu palaikomi nugaros ir pilvo raumenys. Norint išlaikyti sveiką savo nugarą, rekomenduojama atlikti fizinius pratimus. Vaikščiojimas su šiaurietiškomis lazdomis, plaukimas, stacionarus dviračio pedalų minimas sustiprina raumenis ir padidina jų lankstumą. Jogos pratimai irgi gali padėti sustiprinti raumenis ir pagerinti viso kūno laikyseną. Nugarai kenkia sunkių daiktų kilnojimas. Svorį visada reikia kelti tiesia nugara, nuo kelių įtraukę pilvo raumenis, galvą palenkę žemyn. Sėdint ant kėdės, juosmens atramai galima panaudoti pagalvėlę, užkišama už nugaros. Ilgai sėdint, kojas laikyti pakeltas ant žemos pakylos.

Paskutiniai įrašai

Panašios naujienos